środa, 7 kwietnia 2010

deklaracja

Uwielbiam brać prysznic. Chyba z powodów ideologicznych na dobre zrezygnuję z kąpieli wieczorem, aby codziennie rano móc wziąć prysznic bez troski o ujemne nawilżenie mojej skóry. Autentycznie czuję, jak zmywa ze mnie zmęczenie, napełnia mnie energią i świeżymi pomysłami. Uwielbiam brać prysznic.

Dzisiaj przyszedłem do pracy. Po raz pierwszy pokonałem ten odcinek na piechotę :)
/Oprócz pewnego nocnego sprintu z Bronowic na RDA, czas 20 minut i przeczucie nadchodzącej eksplozji płuc/
Wrażenia? Było wspaniale :) Co prawda powietrze ciężko nazwać świeżym (szczególnie w okolicy UP), ale w okolicy Placu Inwalidów powiało zapachem drzew i kwitnących forsycji a i temperatura była nawet nie taka niska, co razem dawało złudne wrażenie wiosny owocujące szerokim uśmiechem na twarzy i dalekim bujaniem w obłokach :)

O czym to bujałem?

Już parę dni temu zgodnie doszedłem do wniosku (zgodnie ze sobą samym), że czas najwyższy na zmiany. Czułem się, jakbym stracił wszystko. Owszem, to było przygnębiające, nawet bardzo. Jednak zdałem sobie sprawę, że jest to jednocześnie dla mnie wielka okazja. Nie mając niczego, co by mnie trzymało, mogę wykreować na nowo swoje życie w taki sposób, na jaki tylko mam ochotę :)

Do jakich wniosków doszedłem?
Zbyt często przejmowałem się rzeczami błahymi, olewając sprawy ważne. Czas to zmienić. Naprawić to, co zawaliłem (tam, gdzie się da). Zrezygnować z niektórych rzeczy i nie angażować się już we wszystko jak popadnie (i tak nic z tego nie było). Wycofać się tam, gdzie nie chcę/nie mogę/nie mam czasu dawać. Znaleźć coś, co mnie interesuje. I wreszcie: czas znowu zacząć marzyć.

Stay hungry. Stay foolish.

Chcę pływać pod żaglami. Chcę zrobić patent sternika. Chcę skakać ze spadochronem. Chcę się sam otwierać. Chcę latać na szybowcach. Chcę podróżować. Zwiedzać inne miasta. Przeżywać przygody. Chcę grać na pianinie. Chcę oglądać filmy w innych językach. Chcę żyć swoim życiem i brać z niego ile wlezie! Chcę śmiać się, śpiewać na głos i uśmiechać się do nieznanych ludzi w tramwaju.

Chcę!

3 komentarze:

Xoxo pisze...

like it!

mico pisze...

gooood. Now... go for it!
;)

Cakper pisze...

i'm impressed! :)